Nieuws

22 jun 2016

Audience Insight: het beste startpunt voor het vormen van je data strategie.

Door cedriek, Audience Marketing

Het implementeren van een DMP staat bovenaan menig lijstje van de marketeer anno 2016. Zoals wij al eerder schreven komt er heel wat bij kijken om te komen tot een succesvolle data strategie. Als je eerst wilt proeven van de mogelijkheden en een korte analyse wilt van jouw relevante audiences dan adviseren wij altijd te beginnen met Audience Insight.

Audience insight gratis tool

Dit is een gratis realtime dashboard waarin je je sitebezoekers kunt analyseren op socio-demografische gegevens (leeftijd, inkomen) en gedragsdata (interesse segmenten en clusters). Binnen het dashboard kun je tot 50 webpagina’s bijhouden van homepage tot conversiepagina. Door regelmatig deze data te analyseren kun je snel je eerste data proposities gaan uitwerken.

Audiences activeren?

Wil je deze audiences gaan activeren, dan gebruik je daarvoor de DMP zelf: Weborama Audience Manager.

Wil je hier mee starten?

Het is binnen een paar dagen opgezet en direct kun je met je insights aan de slag. Bel ons gerust.

Laat een reactie achter:

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd