We gaan verder onder een nieuwe naam: Adways · Weborama!

Door onze krachten te bundelen met Adways richten we ons volledig op interactieve video (CTV en OLV) en Rich Media advertising, met een duidelijke focus op de Europese markt.

Nomkwazi Hooplot, CEO van Adways Weborama: “De toekomst van advertising is interactief en dynamisch. Dat geldt zowel voor Connected TV als voor Rich Media formats. Connected TV is, gezien de resultaten in de Verenigde Staten, een enorme kans. In Europa is die kans door de complexiteit van het ecosysteem nog door niemand verzilverd. Met deze integratie brengen we het beste van twee werelden samen om deze kans optimaal te benutten: de innovatieve interactieve videotechnologie van Adways en de bewezen dynamische Rich Media kracht van Weborama.”

CTV 
CTV groeit. Het grote scherm krijgt steeds meer een digitaal karakter. Advertenties zijn niet alleen zichtbaar, maar worden ook interactief en dynamisch, gericht op de juiste doelgroep en direct meetbaar in prestaties. Daarmee ontstaat een hybride vorm van reclame die de kracht van televisie en digital combineert.

Meer over waarom CTV interessant is, hoe digital advertising op het grote scherm toegankelijk wordt en over onze naamsverandering lees je in het persbericht van Adformatie of hier.