Want to stay up to date with the latest developments and projects?

Sign up for our newsletter & don't miss a thing!
Uw inschrijving kan niet worden opgeslagen. Probeer het opnieuw.
Je inschrijving voor de nieuwsbrief van Weborama is gelukt!

indicates required *

* By subscribing to our newsletter, you agree to receive e-mail marketing communications from Weborama Netherlands. You can of course unsubscribe at any time via the unsubscribe link at the bottom of each newsletter or by contacting us.

Subscribe!

Introducing: Anna

Posted on July 28, 2017

We zijn blij te kunnen melden dat we een nieuwe collega aan het team hebben kunnen toevoegen. Het gaat om Anna van Ommeren. Ze werkt op de afdeling Technisch Support. De rest vertelt ze je graag zelf.

Stel jezelf eens aan ons voor:

‘Hoi, ik ben Anna, de nieuwste toevoeging aan het technisch support team van Weborama. Ik kom hulp bieden bij de technische problemen van klanten.

In mijn vrije tijd ben ik veel bezig met fotografie, zowel digitaal als analoog. Ik fotografeer van alles, maar mijn favoriete model is mijn kat. De kat zelf is trouwens niet onverdeeld enthousiast hierover. Verder lees ik veel boeken en ben ik graag op reis.

Tijdens mijn studie heb ik 2 stages gelopen, toevallig beide in Sydney, Australië. Natuurlijk ben ik daar ook de oostkust afgereisd, en hoop ik nog een keer terug te gaan om de westkust en het binnenland te bezoeken. Na mijn afstuderen (Bachelor Communicatie) heb ik eerst in een fotowinkel gewerkt, tot ik uiteindelijk de stap naar een carrière heb gezet.’

Hoe gaan mensen jou tegenkomen bij Weborama en hoe ga je klanten helpen?

‘Het is eigenlijk juist goed als klanten mij niet tegenkomen, want mij zie je alleen als er iets niet goed gaat. Maar mocht dit toch gebeuren zorgen ik en mijn collega’s van support er voor dat alles snel weer werkt zoals het hoort te werken. Ook geven we ondersteuning waar dat nodig is en kunnen we mensen op weg helpen met de technische kant van de reclames.’

Wat is je in de (korte) tijd al opgevallen?

‘Het viel mij vooral op dat het heel gezellig is binnen het team. Er wordt hard gewerkt, maar er is ook tijd voor gezelligheid. Hierdoor went het team snel en is het alsof je een warm bad binnenstapt. En niet onbelangrijk voor mij als newbie: iedereen helpt graag en vindt het geen probleem om vragen te beantwoorden!’