Up to date blijven over de laatste ontwikkelingen en cases?

Meld je aan voor onze maandelijkse e-mailnieuwsbrief.

Interesse in wat Weborama voor jou kan betekenen?

Vul je gegevens in en we nemen contact op om de mogelijkheden door te nemen.
Get In Touch

Feesten of een probleem oplossen voor een klant?

Posted on June 21, 2021

Nieuwjaarsnacht. Half 1. Je hebt er vast een beeld bij. Ploppende champagnekurken, naar buiten om je voorraad vuurwerk de lucht in te schieten, het nieuwe jaar in knallen.

Niet voor onze Tim & Kafai 😊

Want op het moment suprême haperde er een advertentie. En wat doe je dan? Verder feesten? Tim kroop achter zijn computer en ging samen met Kafai direct op zoek naar de oorzaak van het probleem.

Tim: ‘Ik werd om half 1 ’s nachts gebeld omdat er iets niet goed liep. Op zo’n moment wil je natuurlijk oud en nieuw vieren, maar je wil ook helpen.’

Onze serviceverlening gaat ver. Dingen gaan nu eenmaal wel eens mis, ook op de meest ongemakkelijke tijdstippen. Die advertentie moet goed draaien en dus fiksen we het probleem.

Had jij ook het probleem opgelost? Of was je toch verder gaan feesten? Laat het ons weten via sales@weborama.nl.