Up to date blijven over de laatste ontwikkelingen en cases?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief & mis niets!
Uw inschrijving kan niet worden opgeslagen. Probeer het opnieuw.
Je inschrijving voor de nieuwsbrief van Weborama is gelukt!

Verplicht veld *

* Door u in te schrijven voor onze nieuwsbrief, gaat u akkoord met het ontvangen van e-mail marketingcommunicatie van Weborama Nederland. Je kunt je natuurlijk altijd weer afmelden via de afmeldlink onder aan elke nieuwsbrief of door contact op te nemen.

Subscribe!

Een snelle reactie op je vragen, dat is de standaard!

Posted on July 13, 2021

Snel reageren op vragen, dat is gewoon prettig. Klaar. Punt.

Onze Lenna is Digital Advertising Executive en heeft als onderdeel van het Client Support team veel contact met klanten.

‘We reageren gewoon altijd heel snel op vragen. En ik merk bij veel klanten dat ze dat echt waarderen.’

Volgens onze Lenna bouw je met bepaalde klanten een band op. ‘We hebben veel kleinere klanten. Die mensen daar hebben niet dagelijks te maken met Rich Media en de techniek die wij leveren. Ze weten dan ook vaak niet precies hoe het werkt. Dan leg ik wat meer uit over de formaten.’

En als het niet helemaal loopt zoals het zou moeten, ondersteunt het Support team de klant.

Lenna: Ik merkt dat klanten het onthouden als je ze goed hebt geholpen. Dat ze je dan de volgende keer ook meteen mailen. Voor zo’n kleine klant is een advertentie een groot project. Het is voor hen dan heel fijn dat wij snel kunnen schakelen en problemen kunnen oplossen’.

Volgens Lenna staat of valt een Rich Media advertentie met goede service.

‘Dat is wel waar wij om bekend staan, want het gaat natuurlijk ook wel om een ingewikkeld soort technologie waar je ook wel goede service nodig hebt. Zodra er dingen fout gaan, is het voor klanten ook niet aantrekkelijk om in een situatie te komen waarin dingen niet werken. Ik denk dat dat heel belangrijk is, dat mensen heel snel antwoord krijgen als er vragen zijn.’

Snel antwoord op je vragen, dat moet de standaard zijn. Toch?!