Real time advertenties optimaliseren, het kan

Neem contact op

DOWNLOAD HIER DE WEBORAMA ADCMS INFO KIT    btn_download

Wat kun je met AdCMS?

Wil je makkelijk kunnen A/B testen met je banners? Last-minute aanpassingen zelf doorvoeren als de banner al live staat? En automatisch optimaliseren op basis van de beste scorende banner? Dan is AdCMS iets voor jou. Met de eenvoudige What You See Is What You Get Editor kun je zelf live banners aanpassen en oneindig veel versies maken. Door automatisch of handmatig continu te optimaliseren haal je het beste resultaat uit je campagne.

Neem contact op

Voordelen

AdCMS

  • Live banners aanpassen in kleur, tekst, plaatjes en meer
  • Geen designer nodig om creaties aan te passen
  • Makkelijk A/B testen van verschillende banner varianten
  • Automatisch optimaliseren op conversie
  • Relevante advertenties voor elke doelgroep
  • Slim gebruiken van retargeting waarbij je per bezoeker een unieke creatie toont
  • Met AdCMS heb je 24/7 toegang tot de uitgebreide reporting module. Daar kun je zelf op maat rapportages samenstellen
  • In één oogopslag zie je de campagne resultaten van je advertenties, gebaseerd op simpele KPIs die per gebruiker in te stellen zijn

Welke banner scoort het best?

AdCMS biedt gebruikers de unieke kans om zowel automatisch als handmatig te optimaliseren op een oneindig aantal variabelen. Bijvoorbeeld op basis van impressies, conversies of een combinatie van de twee. Wat werkt het beste voor jouw campagne; een rode, groene of oranje call-to-action button? Door meerdere versies tegelijkertijd live te zetten in een “share of voice” en te optimaliseren op de best scorende banner versie behaal je betere resultaten. Voor een top-5 adverteerder in Nederland hebben we zo +110% meer clicks en +100% meer conversies gerealiseerd met dezelfde mediakosten.

Smart retargeting

And targeting

AdCMS is onderdeel van Weborama Campaign Manager. Daardoor kun je gebruik maken van specifieke targeting en retargeting. Met AdCMS pas je retargeting nog slimmer toe. Je kunt zien wanneer een klant afhaakt tijdens een stap in de sales-funnel en hierop inspelen door speciaal afgestemde retargeting banners aan te bieden. Afhankelijk van wanneer iemand afhaakt in het sales-proces krijgt hij een andere banner versie te zien. Zo beïnvloed je de customer journey van potentiële klant en maak je optimaal gebruik van de mogelijkheden.

AdCMS optimalisatie