Bleiben Sie auf dem Laufenden über die neuesten Entwicklungen und Fälle?

Abonnieren Sie unseren Newsletter und verpassen Sie nichts!
Uw inschrijving kan niet worden opgeslagen. Probeer het opnieuw.
Je inschrijving voor de nieuwsbrief van Weborama is gelukt!

Pflichtfeld *

* Mit dem Abonnement unseres Newsletters erklären Sie sich damit einverstanden, von Weborama Niederlande per E-Mail Marketing-Mitteilungen zu erhalten. Sie können sich natürlich jederzeit über den Abmeldelink am Ende jedes Newsletters oder durch Kontaktaufnahme mit uns abmelden.

Subscribe!

Wat is het geheim van Rich Media?

Posted on June 15, 2021

Wat is nou het geheim van Rich Media, vroeg een Franse collega die bij ons op bezoek was in Amsterdam.

‘Humans’, was het korte antwoord van Bastiaan.

Volgens onze Bastiaan is technologie zonder mensen waardeloos. ‘De kennis die je hebt, dat je weet hoe het precies werkt. Dat je problemen herkent die er zijn bij het mediabureau. Luisteren naar de klant. Dat is de kracht, denk ik.’

Bij ons krijg je bij vragen of problemen een echt mens te spreken. Of je vraag nou gaat over het creatieve deel van de advertentie of over de techniek. We geven inspiratie en problemen lossen we op. Al is het vrijdagmiddag 5 uur!

In tegenstelling tot de grote techbedrijven waar alles is geautomatiseerd. Bastiaan: ‘Als je dan hulp nodig hebt, dan is er een FAQ, tenzij je een contract hebt van een ton plus, dan krijg je nog wel een eigen accountmanager, maar anders spreek je nooit een mens.’

Wij zijn dagelijks bezig met de techniek achter de mooiste advertenties. Maar toch zijn wij ervan overtuigd dat het menselijke contact het állerbelangrijkst is.

Hoe sta jij hierin? Laat het ons weten via sales@weborama.nl.