Up to date blijven over de laatste ontwikkelingen en cases?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief & mis niets!
Uw inschrijving kan niet worden opgeslagen. Probeer het opnieuw.
Je inschrijving voor de nieuwsbrief van Weborama is gelukt!

Verplicht veld *

* Door u in te schrijven voor onze nieuwsbrief, gaat u akkoord met het ontvangen van e-mail marketingcommunicatie van Weborama Nederland. Je kunt je natuurlijk altijd weer afmelden via de afmeldlink onder aan elke nieuwsbrief of door contact op te nemen.

Subscribe!

Food voor je creatieve brein; onze Weboshowcase!

Posted on August 24, 2021

Heb jij wel eens rondgestruind op onze Weboshowcase, onze Rich Media creative gallery?

Ja? Mooi! Fijn!

Nee? Dan mis je echt iets!

Onze Weboshowcase is voor iedereen die geïnteresseerd is in online adverteren of op zoek is naar inspiratie voor aankomende campagnes.

Jim en Lenna houden ‘em met veel liefde en plezier actueel.

Jim: ‘Ik schakel veel met creatieve bureaus en vaak heb ik het ook over de Weboshowcase. Dan heeft iemand iets moois ingeleverd en geef ik aan dat die Rich Media ad op de showcase kan of zelfs creatie van de maand zou kunnen worden. Dat is voor een maker natuurlijk altijd erg leuk om te horen. We krijgen ook vaak het verzoek of een creatie op de showcase mag.’

Lenna: ‘Ik vind die van T-Mobile altijd gaaf. Die hebben vaak animaties lopen door meerdere posities. Volvo had laatst ook een hele toffe. In de banner kon je je eigen auto customizen. Als een creatie er visueel goed uitziet met toffe ingebouwde interactie mogelijkheden dan zetten we ‘em erop. We proberen vooral te laten zien wat er allemaal mogelijk is.’

Jim: De pagina wordt goed bekeken en werkt als inspiratie. We krijgen vaak vragen over Rich Media ads, hoe iets gedaan is. En dat is precies wat we ermee willen bereiken.

Dus, heeft je creatieve brein input nodig? Wil je weten wat er allemaal kan met onze technologie? Kijk dan op de Weboshowcase.

Aanrader! ;)